ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Az immunellato.hu weboldal böngészésével és használatával a Vásárló (vagy Megrendelő) tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat, azaz a weboldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó általános szerződési feltételeket, adat- és panaszkezelési szabályokat.

 

  1. Üzemeltetői adatok
  • Baksa Róbert ev.
  • Adószám: 56925724-1-33
  • Telefon: +3670 635 0643
  • E-mail: immunellato@gmail.com
  • Cím: 2113 Erdőkertes, Fő út 92.
  1. Szolgáltatások

2.1. Termékek

A weboldal Üzemeltetője (Baksa Róbert ev., vagy Eladó) vitaminokat, étrend-kiegészítőket, gyümölcsleveket, élelmiszereket, teákat, mézeket, diétás és táplálékallergiás igényeket kiszolgáló élelmiszereket, illetve a weboldalon feltüntetett egyéb egészségmegőrzést, egészséges táplálkozást segítő termékeket (továbbiakban együtt: Termékek) forgalmaz rendelésre illetve helyben árusítással rendezvényeken, piacokon.

A termékek forgalmazójaként azok minőségéért, tartalmáért nem felel, viszonteladóként a termékek tárolása, szállítása során a szükséges feltételeknek megfelelően jár el. Az Eladó tájékoztatja továbbá a Megrendelőt, hogy a termékei glutént, szóját, tejet, tojást, olajos magvakat és cukrot tartalmazhatnak, kivéve az ezektől mentes termékeket!A termékek allergéntartalmáról érdeklődni személyesen a rendeléskor vagy előzetesen telefonon és e-mailben is lehetőség van. 

Eladó az általa forgalmazott glutén-, tej-, tojás-, szója- stb. mentes termékeknél a beszerzéskor az allergiás táplálkozási igényeknek megfelelő körültekintéssel jár el. A diétás termékek esetén a feltüntetett édesítőszereket ajánlott figyelembe venni, az édesítőszerek túlzott fogyasztása hasmenést, rosszullétet okozhat!

A weboldalon közölt árak tájékoztató jellegűek, a változtatás jogát Eladó fenntartja. A weboldalon a termékeknél megjelenített képek illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek! A weboldalon esetlegesen előforduló képi hibákért, elírásokért felelősséget nem vállal!

2.2. Rendelés

A termékek megrendelése telefonon, e-mailben, személyesen vagy az www.immunellato.hu oldalon keresztül történik. A termékek rendelését az átvétel előtt 7 nappal szükséges jelezni, ettől eltérő esetben telefonos egyeztetés szükséges. Az Üzemeltető a rendeléseket hétfőtől péntekig 9:00-16:00-ig dolgozza fel, beérkezési sorrendben.

A rendelést az Üzemeltető e-mailben vagy telefonon visszaigazolja, ami tartalmazhatja a megrendelő (Vásárló) adatait, a rendelési adatokat, a megrendelt termékek árát, a fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Vásárló rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

A honlapon leadott megrendelés ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a Vásárló és az Immunellátó közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat az Eladó nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. A megrendelésre magyar nyelven van lehetőség.

2.3. Fizetés

Az Immunellátó termékeinek ára magyar forintban (HUF) fizetendők, melyek kiegyenlíthetők átvételkor készpénzzel illetve banki előre utalással. Az árak bruttó árak, melyek az áfát tartalmazzák.

2.4. Átadás-átvétel

A megrendelt termékek személyes átvételére és kiszállítására is lehetőség van. Eladó az általa megadott településeken előre meghatározott összeghatáron felül díjmentesen, illetve az általa megadott díjszabással vállalja a termékek kiszállítását. Eladó köteles gondoskodni róla, hogy a megrendelt termék az átadás előre egyeztetett időpontjában átadható legyen. Eladó nem vállal azért felelősséget, ha a Vásárló az előre leegyeztetett és megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott helyen és a termék átvétele emiatt meghiúsul.

Ha az átvétel napján a termék átadása a Vásárlónak felróható okból hiúsul meg, akkor a termékért fizetett előleg valamint a termék tulajdonjoga is a Megrendelőt illeti meg. Ebben az esetben a kiszállítás díját Eladó kiszámlázhatja a Vevőnek.

2.5. Megrendelés lemondása

Előre rendelés módosítására vagy törlésére 48 órával a szolgáltatás igénybe vétele előtt van lehetőség, e-mailben vagy telefonon. Megrendelő hivatkozásul köteles megadni a visszaigazoló e-mailben szereplő, azonosításra alkalmas adatot. (Vagy bármit, amivel beazonosíthatóvá válik, ha nem kapna emailben visszaigazolást)

A Vásárló a termék átvételekor késedelem nélkül köteles meggyőződni arról, hogy a termék minősége és mennyisége a rendelésnek megfelelő-e. A termék átvételekor a Vásárló köteles megvizsgálni, hogy a termék (vagy csomagolása) sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson vagy a terméken, a Vásárló kérheti a rendeléstől való elállást.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét az Eladó díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért az Eladó nem vállal felelősséget!


  1. Szavatosság

Az Eladó által forgalmazott termékek csomagolásán található eltarthatósági időtartam jelzi a felhasználhatóság idejét. Amennyiben a termékkel szembeni minőségi kifogás a termék szemmel nem látható tulajdonságára vonatkozik, úgy a minőségi kifogás az adott termékre legkésőbb a termék átvételétől számított 24 óráig jelezhető az Eladó felé.

  1. Reklamáció, panasz

A termékekkel, szolgáltatásokkal illetve a megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely reklamáció vagy panasz, észrevétel megtehető személyesen a termék átvételekor, telefonon illetve e-mailben történhet.

Panasz az Eladó/Üzemeltető tevékenységével, szolgáltatásával, termékével, vagy mulasztásával kapcsolatosan felmerülő minden olyan kifogás, amelyben a panaszos egyértelműen az Üzemeltető magatartását/eljárását (különösen: szolgáltatási, ügyintézési, nyilvántartási, számlázási) kifogásolja. Nem minősül panasznak, ha a Vásárló általános tájékoztatást, véleményt vagy állásfoglalást igényel.  

Az Eladó a panaszügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indoklással ellátva, és azt írásban foglalva kell továbbítsa a panaszos részére. Ha az érdemi döntést közlő dokumentum jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely megjelölése mellett annak érdemi rendelkezését is ismertetnie kell.

A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél az alábbi testületekhez illetve hatóságokhoz fordulhat:

– Pest Megyei Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
E-mail: fogyved@pest.gov.hu
Tel.: 06 (1) 459-4843

– Pest Megyei Békéltető Testület:
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Tel.: 06 (1) 792-7881

Bíróság:

Az ügyfél döntése alapján a polgári perrendtartás szabályai szerint bírósághoz is fordulhat.

Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a vonatkozó magyar jogszabályok, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályiról szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezései az irányadók.  

  1. október 24.